Gotowe klasy - [UT'99] Authorizer - trigger na klucze by Raven dnia: 20 Kwiecien 2008, 13:02
Opis
Jest to zwykly trigger na klucze. W celu otwarcia go, gracz musi miec odpowiedni klucz. Klasa klucza musi byc podklasa Inventory.
Zmienne
Widoczne
class KeyClass: klasa klucza (najlepiej z inventory)
bool bDestroyKey: jesli wartosc zmiennej bedzie równa true, to klucz zostanie zniszczony zaraz po wejsciu gracza na trigger
bool bCheckKeyOnceOnly: jesli wartosc zmiennej bedzie równa true, to trigger stanie sie normalny zaraz po znalezieniu klucza
bool bShowSuccessMessage: jesli wartosc zmiennej bedzie równa true, to trigger bedzie pokazywal informacje o znalezieniu klucza
bool bShowFailtureMessage: jesli wartosc zmiennej bedzie równa true, to trigger bedzie pokazywal informacje o braku klucza
localized String SuccessMessage: wiadomosc o znalezieniu klucza
localized String FailtureMessage: wiadomosc o braku klucza
Ukryte
bool bWasOpened: przyjmuje wartosc true tylko jesli klucz zostal znaleziony i zmienna bCheckKeyOnceOnly ma takze wartosc true
Unreal Script: |
|