O Unreal Script - [UE1] [UC] 3 Konwersja typów by Raven dnia: 02 Grudzien 2007, 11:02
String do Byte, Int, Float
Konwertuje ciagi znaków np. „123” do wartosci 123. Jesli ciag nie zawiera znaków jego wartosc jest równa 0.
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do String
Konwertuje konkretna wartosc do tekstu.
String do Vector, Rotation
Stara sie przeanalizowac vector lub rotator przedstawiony w postaci tekstowej.
String do Bool
Konwertuje slowa „ture” i „false” do, odpowiednio, true i false. Jesli ciag zawiera inne znaki wynikiem bedzie true, w przypadku gdy ciag nie zawiera znaków zwraca false.
Bool do String
Wynikiem jest "True" lub "False".
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do Bool
Konwertuje niezerowe wartosci do True, zero do False.
Bool do Byte, Int, Float
Konwertuje True do 1, False do 0.
Name do String
Konwertuje name do string.
Rotator do Vector
Konwertuje rotator do wektora.
Unreal Script: |
|