O UnrealED - [UED2] 20 - Dym by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 16:51
Sa dwa sposoby na wstawienie zródla dymu na mapie. Pierwszy poprzez SmokeGenerator (grupa Effects) a uzywany jest do róznego rodzaju aniamcji. W momencie, gdy chcemy aby po jakiejs czynnosci nastepowalo ulatnianie sie dymu, wstawiamy ten skrypt, gdyz do jego aktywacji niezbedne jest skojarzenie:
Trigger:
- Events--]Event: sm1
SmokeGenerator:
- Events--]Tag: sm1
Dodatkowo w zakladce SmokeGenerator dostepne sa opcje:
- SmokeGenerator Properties:
- SmokeGenerator:
- BasePuffSize - domyslna wielkosc dymu
- bRepeating - czy powtarzac po zakonczeniu
- GenerationType - co ma generowac
- RisingVelocity - szybkosc wznoszenia
- SizeVariance - rzeczywista wielkosc dymu
- SmokeDelay - odstep pomiedzy kolejnym cyklem
- TotalNumPuffs - ilosc cykli
To jest pierwsza mozliwosc, jest jeszcze jedna. Wstaw na mape elementy SmokeHose i SmokeHoseDest. Pierwszy to generator (bez koniecznosci aktywacji triggerem), drugi wskazuje kierunek, w którym bedzie wylatywac dym. Laczymy je tak:
SmokeHose:
- Events--]Event: sh1
SmokeHoseDest:
- Events--]Tag: sh1
Dodatkowo w zakladce SmokeHose dostepne sa opcje:
- SmokeHose Properties:
- SmokeHose:
- BasePuffSize - domyslna wielkosc dymu
- InitialyActive - aktywacja zaraz po uruchomieniu mapy
- SizeVariance - rzeczywista wielkosc dymu
- SmokeAccel - przyspieszenie (trzy paramerty X,Y,Z)
- SmokeDelay - odstep pomiedzy kolejnym cyklem
- SmokeDelayVariance - odstep pomiedzy kolejnym cyklem
- SmokeSpeed - szybkosc wznoszenia
- SpeedVariance - szybkosc wznoszenia
- TotalNumPuffs - ilosc cykli