O UnrealED - [UED2] 1 - Narzedzia by Raven dnia: 21 Listopad 2007, 13:41
| Screenshot
| Nazwa
| Dzialanie
|
| ![]() | Add Cone
| Tworzy stozek
|
| ![]() | Add Cube
| Tworzy kwadrat
|
| ![]() | Add Cylinder
| Tworzy cylinder
|
| ![]() | Add Curved Stair
| Tworzy krecone schody
|
| ![]() | Add Linear Stair
| Tworzy normalne schody
|
| ![]() | Add Spiral Stair
| Tworzy spiralne schody
|
| ![]() | Add Sheet
| Tworzy plaszczyzne uzywana do masked decorations
|
| ![]() | Add Sphere
| Tworzy kule
|
| ![]() | Add Terrain
| Tworzy teren
|
| ![]() | Brush Clip
| Odcina okreslona czesc
|
| ![]() | Brush Delete
| Usuwa linie ciecia
|
| ![]() | Brush Flip Clip
| Zmienia strone, która ma zostac usunieta
|
| ![]() | Brush Clip Split
| Dzieli bryle wzdluz wyznaczonej
linii |
| ![]() | Hide selected actors only
| Chowa tylko wybrane przedmioty
|
| ![]() | Show selected actors only
| Pokazuje tylko wybrane przedmioty
|
| ![]() | Show all actors
| Pokazuje wszystkie przedmioty
|
| ![]() | Invert selection
| Odwraca selekcje
|
| ![]() | Subtract
| Dodaje portale.
|
| ![]() | Interesect
| Intersect
|
| ![]() | Add
| Dodaje nowy przedmiot
|
| ![]() | Mode Deintersect
| Deintersect
|
| ![]() | Add Mover
| Tworzy movera
|
| ![]() | Add Special
| Add Special
|
| ![]() | Mode Rotate
| Obraca model
|
| ![]() | Texture pan
| Mozliwosc przesuwania tekstura
|
| ![]() | Texture Rotate
| Jak wyzej, ale obracania
|
| ![]() | Mode Vertex
| Edycja wierzcholkowa
|
| ![]() | Mode Camera
| Uruchamia normalny widok w UED
|
| ![]() | Scale Mode
| Skalowanie przedmiotów.
|
| ![]() | Rebuild Geometry
| Rebuilduje geometrie
|
| ![]() | Rebuild Lightning
| Rebuilduje swiatla
|
| ![]() | Rebuild Patches
| Rebuilduje sciezki dla botów
|
| ![]() | Actor Browser
| Wybieranie Actorsów
|
| ![]() | Sound Browser
| Wybieranie dzwieków
|
| ![]() | Music Browser
| Wybieranie muzyki
|
| ![]() | Texture Browser
| Wybieranie tekstury
|
| ![]() | Play Level
| Test zbudowanej mapki
|
| ![]() | 2D shape editor
| 2D Shape Editor
|
| ![]() | Actor Proprties
| Opcje przedmiotów
|
| ![]() | Surface Properties
| Opcje tekstur
|