O UnrealED - [UED2] 25 - Przycinanie by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 17:31
Wpierw przypomnijmy sobie ikony, z których skorzystamy:
Brush Clippnig - uruchamia wskaznik którym wyznaczamy linie ciecia
Brush Clip - odcina odkreslona czesc obiektu
Brush Delete - usuwa linie ciecia
Brush Flip Clip - zmienia strone, która ma zostac usunieta
Brush Clip Split - dzieli bryle wzdluz wyznaczonej linii
Teraz stwórzmy bryle, która bedziemy dzielic, niech bedzie duzy kwadrat. Nastepnie ruchom wskaznik do wyznaczania linii ciecia, i wyznacz pare punktów (minimum 2), które beda symbolizowac linie dzielaca bryle.
Teraz odetnijmy sobie odkreslona czesc tej figury naciskajac ikone . Efekt naszej dzialalnosci zaobserwujemy w oknach edytora:
Oczywiscie przycinac mozemy takze walec, prostokat,... schody, a dzielimy w widokach 2D.