20 - Dym Zobacz pojedynczy post
Są dwa sposoby na wstawienie źródła dymu na mapie. Pierwszy poprzez SmokeGenerator (grupa Effects) a używany jest do różnego rodzaju aniamcji. W momencie, gdy chcemy aby po jakiejś czynności następowało ulatnianie się dymu, wstawiamy ten skrypt, gdyż do jego aktywacji niezbędne jest skojarzenie:
Trigger:
- Events--]Event: sm1
SmokeGenerator:
- Events--]Tag: sm1
Dodatkowo w zakładce SmokeGenerator dostępne są opcje:
- SmokeGenerator Properties:
- SmokeGenerator:
- BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
- bRepeating - czy powtarzać po zakończeniu
- GenerationType - co ma generować
- RisingVelocity - szybkość wznoszenia
- SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
- SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
- TotalNumPuffs - ilość cykli
To jest pierwsza możliwość, jest jeszcze jedna. Wstaw na mapę elementy SmokeHose i SmokeHoseDest. Pierwszy to generator (bez konieczności aktywacji triggerem), drugi wskazuje kierunek, w którym będzie wylatywać dym. Łączymy je tak:
SmokeHose:
- Events--]Event: sh1
SmokeHoseDest:
- Events--]Tag: sh1
Dodatkowo w zakładce SmokeHose dostępne są opcje:
- SmokeHose Properties:
- SmokeHose:
- BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
- InitialyActive - aktywacja zaraz po uruchomieniu mapy
- SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
- SmokeAccel - przyśpieszenie (trzy paramerty X,Y,Z)
- SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
- SmokeDelayVariance - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
- SmokeSpeed - szybkość wznoszenia
- SpeedVariance - szybkość wznoszenia
- TotalNumPuffs - ilość cykli
|