13 - Trigger Zobacz pojedynczy post
Jednym z ważniejszych elementów do wykorzystania jest Trigger (znajduje się w grupie Triggers). Służy on do aktywacji niektórych skryptów, przełączników, świateł, itp. Dzięki niemu możemy zrobić na mapie bardzo wiele niesamowitych efektów. A oto i jego opcje:
- Trigger Properties:
- Object:
- InitialState:
- OtherTriggerTurnsOff - inny trigger wyłącza
- OtherTriggerTurnsOn - inny trigger włącze
- OtherTriggerToggles - inny trigger steruje
- NormalTrogger - zwykły trigger
- Trigger:
- bInitiallyActive - czy aktywować zaraz po uruchomieniu mapy
- bTriggerOnceOnly - czy aktywować tylko raz (jeśli jest true i najdziemy na trigger, to wyłącza on sobie Collision na false)
- ClassProximityType - co ma aktywować (w ActorClasses wybierasz przedmiot (np. beczka))
- DamageThreshold - ilość obrażeń do aktywacji (jesli TT_Shoot)
- Message - wiadomość
- RepeatTriggerTime - czas po jakim Trigger ponownie aktywuje Event
- ReTriggerDelay - czas po jakim możemy ponownie aktywować
- TriggerType:
- TT_PlayerProximity - gracz aktywuje
- TT_PawnProximity - bot/gracz aktywuje
- TT_ClassProximity - patrz ClassProximityType
- TT_AnyProximity - wszystko aktywuje
- TT_Shoot - strzał aktywuje
Nie muszę chyba wspominać, że aktywacja zachodzi na zasadzie Event-Tag. Tzn. w Triggerze w Event wpisujesz Tag przedmiotu/skryptu, który ma być aktywowany.
|