3 Konwersja typów Zobacz pojedynczy post
String do Byte, Int, Float
Konwertuje ciągi znaków np. „123” do wartości 123. Jeśli ciąg nie zawiera znaków jego wartość jest równa 0.
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do String
Konwertuje konkretną wartość do tekstu.
String do Vector, Rotation
Stara się przeanalizować vector lub rotator przedstawiony w postaci tekstowej.
String do Bool
Konwertuje słowa „ture” i „false” do, odpowiednio, true i false. Jeśli ciąg zawiera inne znaki wynikiem będzie true, w przypadku gdy ciąg nie zawiera znaków zwraca false.
Bool do String
Wynikiem jest "True" lub "False".
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do Bool
Konwertuje niezerowe wartości do True, zero do False.
Bool do Byte, Int, Float
Konwertuje True do 1, False do 0.
Name do String
Konwertuje name do string.
Rotator do Vector
Konwertuje rotator do wektora.
Vectord do Rotator
Zwraca rotator w kierunku zwrotu wektora.
Object/Actor do Int
Zwraca numer actorca.
Object/Actor do Bool
Zwraca false jeśli nie ma actorsa (none) w przeciwnym wypadku true
Object/Actor do String
Zwraca nazwe obiektu.
Konwersję należy przeprowadzać w taki sposób:
Unreal Script: | local rotator NewRotator; local vector NewVector; NewRotator=Rotator(NewVector); NewVector=Vector(NewRotator);
|
|