Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Temple of Restless
Nazwa: Temple of Restless
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 22 - Importowanie tekstur


     Tekstury muszą mieć rozmiar 32x32, 32x64, 32x16, 16x16, 128x128 (potęgi liczby 2). Importować można zarówno 24bitowe pliki bmp jaki i pliki pcx 256 kolorową paletą. Różnicę omówię przy okazji innego artykułu, tu będzie sama zasada. Więc otwórzmy Texture Browser , tam z menu File wybierzmy import, z okna które się teraz pojawi w polu Plik typu: wybierzmy All Files. Teraz wybierzmy bitmapę(y) (.bmp), którą zimportujemy, zaznaczamy ją (je) i klikamy otwórz. Pojawi się takie okno:

1) Package - coś jak nazwa pliku, musi się ona zgadzać z nazwą pliku jaką nadamy plikowi podczas zapisu
2) Group - grupa do jakiej zostanie dodana tekstura
3) Name - nazwa tekstury
4) Masked - kolor czarny zostanie zamieniony na prześwitujący, dobra opcja do robienia krat

     Kliknij teraz OK All, aby zimportować tekstury. Na koniec z menu File wybierzemy Save, i zapisujemy plik pod taką nazwą, jaką zaproponuje nam edytor.

Efekty

W texture browser wybieramy z menu File opcje New

tam zaznaczamy opcje i klikamy na OK, wtedy pojawi się takie oto okno:

     Na razie wejdźmy do texture browser (nie wyłączaj okna, które się pojawiło po stworzeniu tekstury) i wybierzmy teksturę, którą chcemy zmienić. po tej czynności klikamy na menu (zależy od tego co wybrałeś przy importowaniu tekstur w opcji Class) w moim przypadku WaterPaint, a tam na Source Texture, a następnie klikamy na Use w oknie, gdzie był dotychczas czarny obraz, pojawi się nasza tekstura, wtedy klikamy na Drop Type, z którego wybieramy odpowiedni efekt, i trzymając Prawy Przycisk Myszy jeździmy kursorem po teksturze.

Oto spis opcji w class:
- Fire Texture - tekstura ognia
- Ice Texture - tekstura lodu
- Scripted Texture - tekstura używana do ukazywania komunikatów
- Texture - tekstura zwykła
- Wave Texture - tekstura ruszająca się (??)
- Wet Texture - tekstura wody/padającego deszczu

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 17:03 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.